Oldalak

2019/11/25

Száz szónak is öt a vége

Kép forrása
Az ehétre választott százszavas feladat:

Írj egy maximum 100 szavas leírást az unalomról pl. ábrázolj egy személyt, aki unatkozik, vagy magát az életet unja. Figyelj rá, hogy a szereplőd unatkozzon, ne az olvasód! (Nincs megkötés hely, idő, narráció, karakter kapcsán.)
Az UNATKOZIK, UNALOM szó ne legyen benne!


Bevallom, én itt kicsit csaltam, erről a feladatról ugyanis azonnal eszembe jutott egy szövegem nyitása, így azt írtam át kicsit (kihúztam belőle a háttérvilág egy részét). Gondoltam rá, hogy írok egyet kifejezetten erre, de nagyon szeretem a nyomozó urat.

Szóval a megoldásom:

Sehol egy tömeggyilkos, egy tolvaj, de még csak egy nyavalyás pénzmosóval sem találkozott a rapidrandi alatt. Az elf nyomozó ismét ránézett a facebookjára, míg a külső kör átült az újabb ötperces beszélgetéshez. Már nyolc emberrel beszélt, és még mindig senki érdekes.
Bár az… átlagos randi borzasztó volt, leginkább azonban az frusztrálta, hogy évek óta nem találkozott olyan igazi sorozatgyilkossal. Azzal, akivel társak lehetnének, fogócskázhatnának, aki emberi holttesteket hagy neki, majd otthon megcsókolná és azt mondaná, párnád a párnám.
Zsebébe süllyesztette a telefont, ahogy egy idegesen vigyorgó törpe ült le elé. Vérvörös izgalom nélkül ez is csak egy újabb szürke hétköznap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Obamára szavaztam, lehetek rasszista

Döbbenetes eredményre jutottak a Stanfordi egyetem kutatói. Kísérletben bizonyították, hogy ha az emberek Obamát támogatják, utána rasszis...